روزگار سخت

کتاب صوتی

کتاب صوتی روزگار سخت

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از
برگردان مهدی سرائی

نام اصلی: Tiempos recios

ناشر: نشر نیماژ

سال چاپ: 1399

شابک:

خلاصه:

کتاب حاضر آخرین رمان ماریو بارگاس یوسا، نویسنده شهیر پرویی است، که در اکتبر 2019 به زبان اسپانیایی منتشر شده است. این داستان به مداخله ایالات متحده آمریکا در گواتمالا و مشکلات سر راه دولت مردمی خاکوبو آربنز در سال های نیمه قرن بیستم می پردازد. رئیس جمهوری که باور داشت با ترویج دموکراسی و سرمایه داری آمریکایی در کشورش می تواند گواتمالا را به مدلی برای پیشرفت دیگر کشورهای آمریکای لاتین تبدیل کند، اما مسیر تحقق رویای او به شکلی دیگر پیش رفت و ایالات متحده نقشه دیگری چید که...

بشنوید:

هنرمندان:
صدابردار فروغ بهرامی
کارگردان رضا عمرانی
تهیه کننده راضیه هاشمی

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

کتاب صوتی زیبا و ملعون زیبا و ملعون

اسکات فیتز جرالد

کتاب صوتی ژرمینال ژرمینال

امیل زولا

کتاب صوتی خشم و هیاهو خشم و هیاهو

ویلیام فاکنر

کتاب صوتی به خدای ناشناخته به خدای ناشناخته

جان اشتاین بک

کتاب صوتی راز پرونده مختومه راز پرونده مختومه

آگاتا کریستی

کتاب صوتی معمای کارائیب معمای کارائیب

آگاتا کریستی

کتاب صوتی میدگارد- جلد اول میدگارد- جلد اول

احمدرضا صالحی

تازه‌های ماه‌آوا

ساعت بی عقربهنویسنده: کارسون مک کالرزRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ برای نخستین بار خودش را به مرگ نزدیک می‌دید، ترسی که وجودش را فرا گرفته و نفسش را بریده بود، ربطی به مرگ خودش نداشت؛ بلکه به خاطر ماجرای مرموزی بود که از آن سر در نمی‌آورد. ترس از این‌که در آن ماه‌ها چه رخ خواهد داد و تا کی این قصه ادامه خواهد داشت و در این اندک روزهای بودنش چه بر او خواهد گذشت، پنداری به ساعتی بی‌عقربه چشم دوخته بود. ”

وابستگی متقابل- هم وابستگینویسنده: ملودی بیتیRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب وابستگی متقابل 2 نوشته‌ی نویسنده‌ی پرفروش ملودی بیتی است که در سال 2008 منتشر شد. این کتاب درباره‌ی نحوه‌ی مراقبت کردن از خودمان در شرایط مختلف است. این‌که می‌گوییم مراقبت از خود منظور مراقبت از روح و روان و رفتارهایمان است. این کتاب در واقع یک راهنمای کامل برای یادگیری بودن ما است و به ما ابزارهای لازم برای پس گرفتن زندگی را با کنار گذاشتن شیوه‌های ناسالمی که تا قبل به کار می‌بردیم، می‌دهد. این کتاب شامل 4 بخش است که نویسنده در هر بخش یک مرور کلی و یک سری فعالیت‌های مربوط به یک رفتار خاص را ارائه می‌دهد. مراقبت، کنترل، انکار، سرکوب و ... از جمله این رفتارها هستند. در واقع این کتاب این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا راهنمایی گام به گام برای شخصی‌سازی سلامت خود داشته باشیم. کتاب حاضر با عنوان هم‌وابستگی، نگاهی تازه است که برای نسل امروز نوشته شده است. این کتاب در ادامه کتاب وابستگی متقابل است که در سال 1986 منتشر شده بود. این کتاب در عین حال که مکمل کتاب وابستگی متقابل است، مطالب تازه‌ای دارد که به تنهایی هم قابل استفاده هستند. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools