1100 واژه که باید بدانید

کتاب صوتی

کتاب صوتی 1100 واژه که باید بدانید

دوستان عزیز ماه آوا

از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ خرید محصولات ماه آوا تنها از طریق پلتفرمهای فروش کتاب صوتی امکان پذیر خواهد بود

اثری از

نام اصلی:

ناشر: کتابراه

سال چاپ: 1397

شابک:

دسته بندی:

خلاصه:

کتاب صوتی 1100 واژه که باید بدانید نوشته? ماری برامبرگ و ملوین گوردون، شامل اصطلاحات ضروری و کاربردی انگلیسی همراه با تلفظ آن‌ها می‌شود که برای یادگیری و تقویت زبان لازمند. این کتاب که جزو پرفروش‌های مجله barron's بوده، محصول مشترک ماه آوا و کتابراه است.
برای یادگیری زبان انگلیسی در قدم اول باید نسبت به لغات ضروری این زبان تسلط کافی داشته باشید. بدون دانستن برخی از کلمات، امکان فراگیری کامل زبان وجود ندارد؛ چراکه لغات و واژگان هستند که یک زبان را شکل می‌دهند و امکان مکالمه را در بین افراد فراهم می‌سازند.

بشنوید:

هنرمندان:
صدابرداری و ادیت کیان شمس
تهیه کننده راضیه هاشمی

مدت زمان اثر: 11 ساعت و 33 دقیقه

...

...

دیدگاههای کاربران

تعداد دیدگاه: 0

(برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت ماه آوا باشید)

تازه‌های ماه‌آوا

تابستان دلپذیرنویسنده: کورینا بومانRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ در کتاب تابستان دلپذیر اثر کوریتنا بومان، نویسنده آلمانی معاصر، یک داستان دلپذیر درباره رابطه یک خاله و خواهرزاده در برهه‌ای از زندگی‌شان را می‌خوانید. خلاصه کتاب تابستان دلپذیر ویبکه دانشجویی است که بعد از زمستانی طولانی و خسته‌کننده، خراب کردن امتحانات و شکستی که در رابطه عاشقانه‌اش داشته، با جیب خالی تصمیم می‌گیرد از شهر بیرون برود در نهایت او تصمیم می‌گیرد به ملاقات خاله لاریسایش به موریتس برود. لاریسا زنی هنرمند است و افتخار می‌کند که با تلاش در مزرعه? تمشک برای خودش زندگی‌ای تازه دست‌وپا کرده است. این دو زن در عین اینکه کاملاً باهم فرق دارند، از جهاتی شبیه هم هستند. در طول تابستان در منطقه? دریاچه‌ای مکلنبورگ، لاریسا با میشاییل نقاش آشنا می‌شود. آرزوی بزرگ این زن تنهای مستقل برآورده می‌شود؛ اما هنوز شک دارد که می‌تواند به او اعتماد کند یا نه. حرف‌زدن با ویبکه هم برایش خوب است، هم برایش خوب نیست: ویبکه به لاریسا قوت قلب می‌دهد؛ اما لاریسا خیلی وقت است که اعتماد به خانواده‌اش را از دست داده است. ویبکه و لاریسا همراه هم یک تابستان دلپذیر و شگفت‌انگیز را تجربه می‌کنند. ”

کتاب اوهامنویسنده: پل استرRating Star
نگاهی اجمالی به کتاب

“ کتاب اوهام را باید یکی از موفق ترین آثار پل اُستر دانست. در این رمان جذاب و تکان دهنده که یکی از مهم ترین آثار دوران اوج نویسنده است استر دغدغه های همیشگی اش را طرح می کند. تنهایی بازگشت به زندگی در آستانه ی مرگ پول های بادآورده همزاد و دیگر مضامین آشنای استر این بار در بستر سینما و در قالب زندگی یک کارگردان روایت می شوند و حاصل کار یکی از موفق ترین آثار نویسنده است. پل اُستر را به گواه اکثر منتقدان و خوانندگان آثارش می توان از بزرگ ترین نویسندگان زنده ی جهان دانست. ”

Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools